lørdag 27. november 2010

alltid gøy å være syk

Oh yes, da... Jeg er syk. Vondt i halsen, vondt i hodet, ja, egentlig over hele kroppen.
Mitt lille lyspunkt er så klart at mitt kjære speilreflekskamera ligger å venter på at jeg skal få nok penger. Ta det med ro, de ansatte  på Elkjøp er veldig flinke til å passe på han. Han får rikelig med lys, og er blitt god venn med de andre kameraene. Jeg har dessverre ikke funnet et navn enda, så foreløpig er det bare han. For å spare opp til det lille vidunderet, samt en tur til Polen er jeg dessverre nødt til å skaffe meg jobb. Problemet mitt er bare at jeg ikke er så veldig glad i avisjobber. Jeg har prøvd meg, men sluttet etter to uker. Hvorfor er det et problem? Fordi jeg ikke tror det er så veldig mange andre jobber til en fjorten åring. Livet er hardt. Noen idèer til hvilken jobb jeg kan ta?

Beskjed til søteste: Jeg har vært på Aftenposten.no, og på ung.no for å søke jobb... Har jeg tapt da?

2 kommentarer:

  1. Haha! Nei peneste! Du har ikke tapt:P Bare du ikke var så lenge på så! God bedring da! Synn du ble syk...:(

    SvarSlett
  2. Peneste... Ja, man kan jo alltids håpe :)

    SvarSlett