søndag 28. november 2010

it's christmas-time!

Hoho, nå er det jul igjen! Jeg har skrevet ett innlegg om dette før, men jeg må si det igjen: Jeg elsker julen! Og nå som julen endelig har kommet har jeg tatt meg den frihet og kikket litt på julegaven. Jeg ristet, luktet, kjente, studerte, ja, rett og slett scannet julegaven min. Jeg vet enda ikke hva det er, så jeg ser frem til den koselige kvelden hvor jeg endelig kan rive av julepapiret og juble høyt. Julestemningen er på topp. Jeg har allerede tatt min første smakebit av julebrusen, pepperkaken, og klementinen. Sneen er kommet, sanger er sunget, jeg har tatt meg tid til å finne frem den typiske lusekoften, og nå bare gleder jeg meg til adventskalenderen. Den koseligste delen av dagen, foruten julesanger, og snøballkasting i skolegården er jo nettopp dette - åpningen av adventskalenderen.

Da drar vi til julegrantenning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar