søndag 16. januar 2011

UPDATE

Ja, det har vel egentlig skjedd ekstremt mye i det siste. Først av alt, jeg har ikke sluttet å blogge. Bryr meg faktisk ikke lenger om. Bloggen er dårlig eller om bloggen er dårlig lenger... Jeg blogger nemlig bare når jeg kjeder meg, og det gjør jeg overraskende ofte. Er fortsatt ungdomsskole elev, sjø'. Nettopp fordi jeg går på skolen har jeg lov til å gjøre mer eller mindre meningsløse aktiviteter som er kjedelige for andre, men utrolig gøy for meg selv. Som å lage headere jeg selv ler av for så å faktisk bruke de som header. Jeg valgte da et tilfeldig bilde som ikke minnet meg om jul, for jeg føler meg alltid så rar som fortsatt ikke blir lei av juleb Julen var forresten virkelig vidunderlig! Dessverre gidder jeg ikke å blogge om det. Fra en tingtil en annen: Jeg har også fått crave på data. Har ikke data, men merker at jeg MÅ ha det snart. Vet ikke om jeg skal kjøpe mac. Vurderer det, men det er så dyrt!

Jaja, mer interessante saker får komme når jeg har fått låne mammas pc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar